Havregrynsgröt, Nyhetsmorgon och Chai te

Och nu är jag student igen! Skolan väntar om en ynka timma. Det känns helt okej trots att nyheterna precis talade om att det var ner emot -4 grader i natt i många delar av landet. Tjockaste tjocktröjan på!

När jag började på JMK tänkte jag ofta att strukturen var dålig, lokalerna gamla och administrationen katastrofal. Nu när jag har kommit några led upp och påbörjat den fjärde terminen känns det annorlunda. Nu är vi på topp och allting känns plötsligt charmigt ostrukturerat istället för katastrofalt. Och detta trots att kaffet som sagt blivit sämre med åren och dessutom blivit dyrare med en hel krona!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik