Märtha och Mica

Och så var det bara tre dagar kvar av denna kurs. Frihet? Ja. Nu blir det att springa iväg på seminarium och presentera en marknadsföringskampanj om filmen "Bland Människor". Ni har väl inte missat Märthas blogg som kom till världen tidigare i veckan? Nu kan ni även få njuta av en trailer som jag slängde ihop till barndokumentärfilmen:


Vem blir inte sugen att se den nu?:)

Annat än det har jag inte så mycket att tillföra världen så här på morgonkvisten. Jag har precis skapat en lyxlunch bestående av nudlar, soja och tomat (varenda kotte på JMK kom att bli avundsjuk...).

Så därför tänkte jag att jag kunde ge er ett underbart läsartips istället. Tipset heter Mica. Mica är en otroligt skicklig bloggerska som får alla världens små beskymmer och tankar att plötsligt kännas som livsviktiga frågor. Jag tror nog att Mica är bland de mest begåvade skribenter jag har stött på i mitt liv. Så vad väntar ni på? LÄS!


Kommentarer
Postat av: m

MEN ÅÅÅH, du är så söt så att jag blir generad.... fina emelie! nu gjorde du min dag. TACK!

2010-01-15 @ 10:27:17
URL: http://mmmica.blogg.se/
Postat av: josefin

He he! Yeeeeey. Älskart!

2010-01-16 @ 14:40:04
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik