Mustasch

Citat Niklas Alriksson: ”Jag har alltid velat ha en mustasch. Så jag ansåg att en dokumentation av försöket att uppnå denna dröm var självklar. Men inte bara det, jag vill även dela med mig av försöket till dom som delar denna dröm. Till dom som också saknar skäggväxt, t.ex. många av de yngre och en del kvinnor. Jag insåg snabbt att för att uppnå en mustasch krävs tålamod och självdistans. För det slutade med en mindre sådan än väntat. Men visst finns det humor inblandat. Men detta var ju ett experiment och dessutom endast del 1.”

I slutet av januari drar projektet Mustachen igång på nytt på bloggen: http://mustachen.blogg.se. Om Niklas lyckas odla en mustasch detta år återstår att se. Hur som helst garanterat underhållande läsning. Jag påminner på nytt när experimentet drar igång. Men varför inte spana in Josefin så länge? Hon hade mustasch igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik