Paradise Hotel fortsätter tyvärr på Internet

Nu börjar jag seriöst att ifrågasätta vad Paradise Hotel gjorde med deltagarna. Vad kan mediehysteri göra med människor? Jag har så klart ingen insikt i verkligheten, jag har bara följt programmet och deltagarnas bloggar under vinterhalvåret. Men det hindrar mig inte från att reagera.

Jackies nya blogg hängde hon igår ut de andra deltagarna i det offentliga. Till sitt försvar skrev hon:
"Jag gillar alla personer jag lagt ut. Undrar hur de kommer att reagera? Man får skylla sig själv om man blivit offentlig." Cimon ifrågsätter henne sedan idag.

Jag kanske inte kommer att behöva leva utan Paradise Hotel efter finalen trots allt. "Programmet" fortsätter på nätet. Men i detta fall, även om jag som sagt var vet att jag inte har någon insikt i verkligheten, måste jag hålla med Cimon om att jag blir näst intill illamående. Och jag vet inte längre vem man kan "skylla" på. Kanske är det alla vi tittare? Eller TV-teamet som gjort allt för att få tittarsiffrorna?


Kommentarer
Postat av: ;e l i s a b e t h* <3

fiinblogg :D<3

2010-01-26 @ 20:34:42
URL: http://elliizzofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik