Ikväll blir det glitter och glamour

Jag vann biljetter till Melodifestivalfinalen! Det är ofta som jag går in på olika Internettävlingar och anger namn, nummer och motivation i hopp om att vinna något, men jag tror aldrig att det faktiskt går. Som att hela tävlingen vore uppgjord redan från start och faktiskt ingen kan vinna den. Men jag hade fel. Aftonbladet Plus hade en tävling där man kunde vinna två biljetter till finalen, och i vanlig ordning gick jag med och skrev en jätte fin liten text om mitt och fredrik schlagernörderi. Några dagar senare kom biljetterna hem på posten. Så ikväll gäller det!

I år har jag dock inte följt delfinalerna, så det har blivit ett hektiskt inlyssnande på alla låtar nu i slutspurten. Men jag har bestämt mig för att Anna Bergendahl ska vinna. Man får ju ryssningar:


Kommentarer
Postat av: M

jag tror nog att det är motiven som gör bilderna fina! ;)

det tycker jag sannerligen, däremot sticker jag till italien om typ några dagar- men när jag kommer hem drar vi ihop något!

kul förresten med melodifestivalen, så jävla sant att man aldrig vinner! men än finns hoppet!

2010-03-14 @ 20:27:13
URL: http://mmmica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik