Jag känner mig som en äcklig fimp i kroppen

0-4378d564628d7083d38b5eeec5f60d24.png

Usch och fy. Idag har varit en mycket monoton dag. Jag har nämligen bara genomfört en monoton arbetsuppgift i nästan fem timmar. Lägga lappar i plastfickor och sätta fast dessa plastfickor på nyckelband. Si så där 1300 stycken skulle jag tro. Min kropp värker och mitt huvud bara snurrar. Om inte det här är hjärntvättning då vet jag inte vad. Då undrar ni säkert hur man kan känna sig som en fimp. Men fimpar är äckliga tycker jag, och precis så känner jag mig nu. Sen störde jag mig något otroligt på att jag säkerligen traskade förbi minst 50 stycken fimpar på Pipersgatan på väg hem. Vad är det liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik