Vid sådana här tillfällen önskar jag att jag hade en iPhone

Mjölkpaket är väldigt mysiga att läsa när man sitter och äter mat. Man känner sig lika liten och glad som när man var barm på något sätt. Jag tycker om att vissa saker aldrig förändras. Ikväll när jag satt och drack ett stort glas mjölk gjorde jag en upptäckt: Mini-Mu! En iPhone-applikation där man får ta hand om en liten kalv och och hjälpa den att bli en "stor och klok ko" i Bregottfabriken. Jag kan bara tänka tillbaka på mina älskade tamagotchi. Och sen tänker jag att det är dags att skaffa en iPhone som alla andra JMK:are nu. Jag var bara inte beredd på att det skulle vara Arla som övertalade mig i slutändan. Eller en liten ko.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik