Det hade varit skönt på ett sätt om det varit helt tomt

Då hade jag ju kunnat sitta och sjunga karaoke med mig själv på jobbet. Men nu skulle jag bara känna mig som en idiot om jag satt här själv framför datorn och gastade samtidigt som någon olycklig individ gick förbi. Det skulle kunna vara en traumatiserande upplevelse, för oss båda, men speciellt för mig. Så jag får köra lite hjärn-gympa-karaoke med mig själv. Sitta och titta på låten och texten och sjunga med i huvudet. Det kan nog bli spännande underhållning i ungefär en kvart i alla fall. Definitivt värt ett försök.



(redan efter fem minuter börjar jag dock små sjunga för mig själv. Detta känns lite för riskabelt. Men samtidigt busigt spännande. Kommer jag att bli upptäckt?! Det väntar att se...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik